Wednesday, December 22, 2010

Family First

Sapa yang tak sayang mak ayah kan???? Well bagi aku mereka lah dunia aku.. tanpa mereka aku rasa sangat kosong... lagi2 mak aku.... Kami selalu bergaduh...bukan gaduh besar yer.... Gaduh manja... hehehe....

my mum 

Kadang2 tue memang tak tahan bila mak mula membebel... Tapi itu lah warna yang ada dalam rumah.... Paling best sekali kami sama2 suka SHOPPING... Tak semestinya kami akan beli...window shopping pun jadi lah....  Next ialah ayah.... aku jarang cakap dengan ayah... yelah mana taknya... sebuk keja... Ayah orangnya sangat tegas.... Tapi bila dia buat lawak memang x bleh nak berhenti lah... Yang paling tak tahan ayah akan gelak dulu sebelum dia bercarita... So kene lah tunggu lama sikit nk dengar cerita dia... hai...

ayah and dini

0 comments:

Post a Comment