Wednesday, December 22, 2010

My Colours of 2010

Pejam celik pejam celik dah nak masuk 2011 dah... huhuhuh..... Rasa macam kejap ja semua berlaku.... Sebelum masuknya 2011 lebih baik aku story dulu apa yg dah jadi sepanjang tahun 2010.... Well awal2 tahun x de apa sangat yang menarik....mula bulan 7 baru lah ada pattern sikit.... Patternya  tak de lah gempak sangat cuma aku sambung study ja kat UNIKL....

main entrance

Mula2 memang lah ada oriented sikit lepas tue aku terus kene pegi BTN....aku nie dah la x pernah pegi...so banyak lah barang yang tak cukup.... Hmmmm kene la pegi beli barang... Kesian kat mak ayah aku....dah banyak sangat duit habis dekat aku ja....

ni lah group aku masa BTN 

Nak kata seronok pegi BTN tue tak de la sangat... Penat ada lah....mana taknya... aku ni bukan jenis yang lasak...lepas tue badan pun agak besar...sussah la sikit nak lari2 nie...huhuhuh.... Tapi yang menariknya time nie lah aku dapat kenal dengan kawan2 baru aku....

tunggu turn nak masuk dalam kolam ikan

belut oh belut

next!!!!

makan time

jejaka2 dalam group aku

gadis2 comot

ada lagi laaa

time nak balik

tunggu bas nak balik campus




OPEN DAY UNIKL
Bila dah mula class macam biasa lah.... Mesti ada assignment... Well class Fundamental English aku ada lah bagi 1 project nie... Show untuk Unikl open day... sangat menarik... Mula2 memang ramai lah bagi alasan tak nak datang traning... Tak silap aku time tue time puasa... Sah2 lah semuanya malas... But credits to yang selalu datang.... Group kami buat dikir barat and koir... Pokcek orang kuat kami... hehehe.... Kalu dah pokcek tue semuanya main2.... jangan marah yer...

ni lah pokcek tukang karut

man tukang karut kedua

snap kejap sambil tnggu turn nak masuk

aku and miza

nie bob

errmmmm

lea and rohaizi

wawa

syaz

nas alia

fariez and niza

nas and ika

koir pun ada jugak

Walaupun tak menjadi sangat...yang penting kami dapat tempat kedua.... Hahaha... Bangga la jugak.. Bila dah menang tue apa lagi enjoy lah celebrate.... tak ada sapa2 belanja pun... Tapi makan ramai2 kira ok lah... Celebrate jugak....

bella and me

happy time

soooo chomel... bella+me+fiza+syaz

lepas makan2

nad

rohaizi

anas

yang belakang tue jo... yang depan ika.. :D

Habis dah..... Tapi jangan lah pegi mana2... Ada lagi banyk aku nak cerita nie....








































0 comments:

Post a Comment