Wednesday, December 22, 2010

Nama Saya Nina


Salam semua... hehehe... sebelum apa2 kene la bagi salam..betul tak??? Sebenarnya aku bukan tau sangat nak guna blog nie... Nak cuba jer... Ye la orang sekarang kan dah advance... dulu2 yelah tulis dalam dairi.... Kalu tengok macam tak berapa tue jangan la ketawa yer... tue maknanya belum "pro" lagi... Baru nak belajar... hehehe.... Tak salah kan kalu kita nak cuba benda yang baru..... Hmmm... Nak mula dari mana yer.... Nama dalam IC Sakinah Maulad Anwar.... Lahir pada tahun 1989...Umur 21 tahun... Muda lagi.... Kalau family selalunya panggil Inah... Kalau kawan2 Nina... Aku nie x de lah cantik sangat... Sedap mata memandang jer... (hehehe..... boleh lah buat menantu).. haa.... gambar sebelah tu yg aku cakap sedap mata memandang.... (puji diri sendiri).... Aku nie anak tunggal...so maknanya aku nie banyak duduk sorang2 jer... tapi itu semua ketentuan tuhan... Kita redha ja apa yg telah tertulis untuk diri kita... Dulu aku ambik diploma di Universiti Industri Selangor (UNiSEL) dalam jurusan Diploma in Infromation Technology... DIT... Sekarang aku sambung degree di Universiti Kuala Lumpur (UNIKL) in Bechelor of Multimedia Technology in Interactive Multimedia Design selama 3 tahun.... Semester pertama dah lepas..... Susah tu biasa lah... mana ada yang senang.... Yang atas tu lah keluarga kecil yang aku maksudkan tue...

0 comments:

Post a Comment