Wednesday, August 17, 2011

Shopping Raya

Huh... nie lah yang aku tak berapa nak suka sangat bila dapat kekasih yang ramai peminat.... Peminat tuh aku tak berapa kisah la sangat sebab dah memang tugas dia, yang aku marah nie sebab dia tak dapat cuti.. Tahun lepas dia dah keja time raya kenapa pulak lah tahun nie nama dia tak naik2 lagi tuk cuti raya.... Tak adil betul lah... Yang orang atas pun tolong lah faham... Bagi sama adil lah... Hish!!!!

Sebenarnya nak cerita pasal nak pergi shopping raya sebenarnya.... Yelah last week dah janji nk pergi sama2 last2 minute aku kene pergi sorang... Yang lagi sakit hati tuh kene beli baju melayu dia pulak tuh... Hish.... Geram and sedih.. Patutnya time2 macam nie kene lah pergi sama2 baru lah best... Tapi nak buat macam mana ada yang lebih memerlukan dia dari aku.... Kene terima jelah....

To Mohd Nasran... I LOVE YOU!!!! Nanti sayang belikan baju melayu abang yer.... Kerja kat hospital tuh jangan nak menggatal pulak... And please usahakan cuti raya abang yer....

2 comments:

.hasina. said...

aku baru lepas temankan si zul shooping.
ouch die lg byk membeli2 dr aku lah ! :P

Sakinah Anwar said...

hohohoh..... okeh lah bleh pg sma2... aku kne g sorg je.. huhuh... sdh tul time plh bju tue...

Post a Comment