Sunday, December 26, 2010

cOnGraTeS aNGaH mARdIaH

huhuh.... semalam memang best... walaupun aku tak dapat nak duduk lama tapi meriah lah...
to angah mardiah.. tahniah..... hai... aku nie bila la pulak kan?? nie mesti tak faham kan??? hehehe...semalam majlis pertunangan angah anak pak teh.....

ni lah orangnya....

macam2 makanan mak teh masak semalam... aduh... kenyang lah... rasanya tambah lagi berat badan aku....
nie yang buat aku risau nie... dah makin gemuk pulak....
semua family ada.. happening sangat2.....

masa nie dah selesai dah semua.... amin...

yang ruginya aku tak sempat nak tangkap gambar masa sarung cincin... maklum lah.. ramai sangat.. nak menyelit tak dapat.. hehehe... orang badan besar.... :D

hantaran kedua2 belah pihak.... sweetnya....

aku and thariq

aku and angah

haa..... ada yang berkenan??? 

syahidah, aku and raudhah

hantaran dari pihak lelaki

bila ada majlis macam nie... semestinya ramai yang datang.... seronok sangat sebaba dapat juga jumpa dengan baby baru... anak abang mimi and kak suria.... bulan depan cukup lah baby musfirah 2 bulan...

ni lah baby baru...

geramnya tengok dia...

hehehe..hisap jari dia...

makcik2 ku

abang mursyid, abang mimi and ayah

hehehe... candid yer...

bila keadaan macam nie... anak dara mula lah nk bergambar terlebih... biasa lah.. sapa yang tak suka bergambar.... lagi2 masing2 pakai baju cnatik... kene lah bergambar kan??? 

aku and raudhah... comel kan yang baju hijau tu.. hehehe....
nak promote diri snediri...

macam2 perangai dah...

kami memang suka tangkap gambar

hai makuda.. makan sireh ka?? iewww....

kami lagi...

ni namanya dah tak ada keja... tu pasal lah duk snap ja...

kenangan bersama

lepas habis ja majlis tuh aku ada lagi dua majlis kahwin.... mula2 dakat melaka....
pastu sampai lah ke muar.... sampai sana aku dah tak larat dah.. so aku tnggal umah makngah ja... biar lah orang2 tua ja yang pegi.... sampai2 kak ija isteri abang najib datang.. hahahaha... yang paling aku tak tahan si comel humairah.... dah besar dah baby comel nih....

humairah sofea

geram betul aku tengok dia pakai topi ni...

























2 comments:

.hasina. said...

congrat congrat ! hang bila lagi?

Sakinah Anwar said...

aduh sina..... xtau lah..... hbis hilang semua kot...

Post a Comment